• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79008
+
-

پیروزی تکواندوکاران قم  در جدال با شیراز و تبریز

تکواندوکاران استان قم در مسابقات لیگ نونهالان پسر باشگاه‌های کشور موفق به کسب 2 پیروزی مقتدرانه برابر نمایندگان شیراز و تبریز شدند. 

به گزارش فارس، یکی از تیم‌های قمی حاضر در مسابقات فصل 98 لیگ تکواندو پسران باشگاه‌های کشور در رده سنی نونهالان با حریفان خود رقابت می‌کند، در حالی که پیکارهای این دوره لیگ نونهالان در 2 گروه با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف به شکل دوره‌ای مسابقه می‌دهند. مسابقات هفته دوازدهم از گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ تکواندو نونهالان پسر ایران در حالی به انجام رسید که قم یکی از تیم‌های حاضر در این گروه است و در پایان هفته دوازدهم تیم لوازم خانگی کن در صدر ایستاد، هیأت فردیس در رده دوم قرار گرفت، هیأت زنجان جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و قم در مکان هفتم به کار خود ادامه می‌دهد.

در پانزدهمین دوره این مسابقات که با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو جریان دارد، نماینده قم با تیم‌های فرمانیه، هیأت تنکابن، هیأت کاشان، هیأت چالوس، لوازم خانگی کن، شهدای دادگستری ارومیه، هیأت کهگیلویه و بویراحمد، هیأت تبریز، هیأت زنجان، شرکت الوند مرغ نورستانی، هیأت‌ فردیس، هیأت‌ شیراز، هیأت آمل و هیأت کردستان رقابت می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته‌های دهم تا دوازدهم در خانه تکواندو به انجام رسید و در هفته دهم تیم هیأت‌ قم عملکرد عجیبی داشت و در جدال با تیم هیأت تکواندو شهرستان چالوس با نتیجه غیر قابل تصور 8 بر 2 شکست خورد تا شوک سنگینی به نماینده قم وارد شود.

این شکست در عملکرد تیم هیأت‌ تکواندو قم برای مسابقه بعدی مقابل تیم هیأت‌ تکواندو کلان‌شهر تبریز تأثیر منفی نداشت و نماینده قم این مسابقه مهم را با حساب 8 بر 2 از رقیب برد تا با روحیه‌ای مناسب برای رقابت هفته دوازدهم لیگ تکواندو نونهالان ایران برابر تیم هیأت‌ شیراز آماده شود.

تکواندوکاران مستعد و آینده‌دار قم در سومین مسابقه خود مقابل تیم هیأت‌ تکواندو شهرستان شیراز به میدان رفتند و با نتیجه مطمئن 9 بر یک صاحب برتری شدند تا امتیازات ارزشمند این دیدار را به اندوخته‌های قبلی اضافه کنند و در جدول 15 تیمی گروه نخست این فصل در مکان هفتم قرار بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید